Foto's van gisteren - Reisverslag uit Chivay, Peru van Jacqueline Idsinga - WaarBenJij.nu Foto's van gisteren - Reisverslag uit Chivay, Peru van Jacqueline Idsinga - WaarBenJij.nu

Foto's van gisteren

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

29 Mei 2015 | Peru, Chivay

Ik kreeg gisteren de foto's niet bij het bericht geplaatst, maar die willen we jullie natuurlijk niet onthouden. De Wi-Fi is niet geweldig, en alleen in de lobby mogelijk.
Even kijken of het nu lukt ...

xxx

Helaas ... ik moet even naar de Helpdesk van Waarbenjij.nu.
Wordt vervolgd. :-(

Ik knal voor de liefhebbers met Facebook wel wat op Facebook. :-)

Ik heb inmiddels gemerkt dat ook dat niet lukt. Schijnt dat hier de verbinding via de satelliet tot stand wordt gebracht... berichten lukken wel, maar foto's en internet gaan hier niet hand in hand, en kunnen niet geüpload worden.
Misschien lukt het morgen in Puno.

Tot laterrrr!!!

• 29 Mei 2015 - 22:33

Cindy C.:

Volgens mij niet meis... Ik zie nog geen doto's
    Maar zo levendig als jij alles verteld is het wel te doen zelf een beeld bij te vormen hihi

• 29 Mei 2015 - 22:35

Cindy C.:

Grrrr ben ik nu telkens de enige waar het bericht gehalveerd wordt? -ruzie met site-

• 30 Mei 2015 - 01:26

Jacqueline Van Idsinga:

Ook ik loop hier tegen problemen aan, maar hopelijk is dat snel opgelost. XXX

• 30 Mei 2015 - 09:18

Andre:

Leuk om de ochtend te beginnen met jullie reis verhalen. Hoop dat het gaat lukken met de foto's.

• 30 Mei 2015 - 10:55

Roelof En Marianne:

Wij blijven geduldig op de foto's wachten hoor. Hopelijk gaat het allemaal lukken!
    Vooral blijven genieten. xxx

• 30 Mei 2015 - 11:22

Diet:

Jammer van de foto's, maar de verhalen zijn ook leuk. Wij zijn nu ook net vertrokken met de camper, maar zullen waarschijnlijk niet zulke bijzondere dingen mee gaan maken.
    Dikke knuffels voor jullie xx

• 30 Mei 2015 - 13:56

Loes Bekaert:

Foto's niet kunnen bekijken maar geniet van jullie verslagen.
    Ben net pas er achter dat jullie heerlijk in Peru zitten.
    Geniet en zijn benieuwd naar de verdere verhalen