Aftellen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jacqueline Idsinga - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jacqueline Idsinga - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

11 Mei 2015 | Nederland, Rotterdam

Nou lieve mensen, daar gaan we weer ... bijna ... op vakantie!
De laatste keer dat velen van jullie met ons hebben meegereisd, dateert alweer van september/oktober 2013, en dat was onze reis naar Canada. Voor geïnteresseerden nog te vinden op internet (http://corenjacqnaarcanada.waarbenjij.nu).

Maar het is weer tijd voor nieuwe avonturen, nieuwe indrukken, nieuwe landschappen, nieuwe cultuur, nieuwe diertjes, nieuwe mensen, nieuwe kleuren en geuren, nieuwe culinaire traktaties ... tezamen een uniek mozaïek van een fascinerend, karakteristiek land ... en dat allemaal op grote hoogte!

Ik val misschien in herhaling, maar wellicht is het niet allemaal blijven plakken, en er zijn ook nieuwe medereizigers bij, dusssss ...
Sommige van jullie hebben bij het ontvangen van deze link dus een déjà vu ... voor anderen is het helemaal nieuw. Een kleine waarschuwing voor deze laatste groep ... de lengte van mijn verhalen zou kunnen ontmoedigen, haha!
Dit reisdagboek maak ik uiteraard voor onszelf, maar ik weet dat het thuisfront het erg leuk vindt om op deze manier met ons mee te reizen.

Mocht je liever geen bericht ontvangen als ik een nieuw bericht plaats, kun je je onderaan de link afmelden. En mocht je enthousiastelingen in je omgeving hebben, dan kunnen zij zich uiteraard aanmelden via deze site, bij 'Blijf op de hoogte'.

Tot snel!

• 12 Mei 2015 - 10:54

Roelof En Marianne:

Hoi Jacqy!
    Wat superleuk dat je weer een uitgebreid reisverslag gaat maken!!!
    Kunnen we weer heerlijk meegenieten; wij vinden het altijd erg leuk.
    Succes met alle voorbereidingen....
    xx

• 12 Mei 2015 - 22:41

Niek En Diet:

We kijken er vol verwachting naar uit!
    xx Diet

• 13 Mei 2015 - 20:51

Anneke Angenent:

Wij genieten graag mee van jullie vakantie. Een hele goede reis en heel veel plezier. Liefs Anneke en Hans

• 14 Mei 2015 - 07:49

Marjolein:

Ik heb er nu al zin in!....Ik reis altijd zo heerlijk met jullie mee vanuit de luie stoel ;-) veel plezier! Xx

• 22 Mei 2015 - 21:43

Henk Maat :

Laat die verslagen maar komen!