Aftellen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jacqueline Idsinga - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jacqueline Idsinga - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Jacq.

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

19 November 2016 | Nederland, Rotterdam

Jawel, 9876543210, we gaan weer aftellen met elkaar!
De laatste keer dat velen van jullie met ons zijn meegereisd, is nog niet eens zo heel lang geleden. Dat was in februari naar Australië. Wat hebben we daar veel moois gezien en gedaan, ongekend!
Ons fotoboek van Australië is net af, waardoor we eigenlijk heel lang hebben nagenoten.
Veel foto's van Australië staan nog op de site, maar die zullen voor ons vertrek verdwijnen. Dan maken zij ruim baan voor nieuwe plaatjes, en dit keer vanuit … Costa Rica!

Eeuwige liefde in Costa Rica ...
Costa Rica wordt ook wel het ‘land van de eeuwige liefde’ genoemd. Nou, daar willen wij natuurlijk wel het fijne van weten!
Maar dit blijkt vanwege de prachtige natuur die je er kunt vinden, want Costa Rica bestaat voor ruim 30% uit beschermde natuurparken en is daarmee een must voor de echte natuurliefhebber. Rijst bij mij toch de vraag … wat heeft dit met eeuwige liefde te maken?
Hopelijk kunnen we hier aan het eind van onze reis antwoord op geven. Help ons dan nog even herinneren, haha!

Hierbij het startsein van wat vast weer een schitterende reis gaat worden en wij wensen jullie dan ook heel veel meereis-plezier!
Als je deze link ontvangt, sta je al in onze mailinglijst, maar afmelden kan natuurlijk altijd.
Als het goed is, heb ik dit keer alle reclame ‘afgekocht’, dus het zou een stuk rustiger moeten zijn op de site, haha!

Het plaatsen van reacties op deze site ging tijdens onze reis naar Australië nogal moeizaam, dat lag uiteraard niet aan jullie!
Ik hoop dat de site zich deze keer iets gewilliger opstelt en het plaatsen van reacties nu iets soepeler verloopt.

We melden ons zodra we volgend weekend zijn beland in het volgens velen prachtige Costa Rrrrrica!!!!

Cor en Jacq.

• 21 November 2016 - 08:45

Bianca:

Jeetje, wat spannend weer!! :-) Leuk dat jullie de thuisblijvers ook weer een beetje 'mee willen nemen' op jullie reis. Altijd leuk!! Ik wacht weer in spanning af. XxX

• 21 November 2016 - 16:52

Belinda:

Ohhhh daar gaan ze weer!!!!!! Wat word t weer genieten voor jullie!!!! En voor ons, jou superleuke reisverslagen lezen, kijk er nu al naar uit!!!! Nou, nog een paar nachtjes in dit winderige land, en hup naar Costa Rica!!!! Heeeeeel veeeeeel plezier!!!! ps, je mag wel voortmaken met je fotoboeken, anders red je t niet met al die reizen, heb je de ene nog niet Af, gaan jullie alweer naar een ander land!!!!