Daar gaan we (bijna) weer ... AFTELLEN!!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jacqueline Idsinga - WaarBenJij.nu Daar gaan we (bijna) weer ... AFTELLEN!!! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jacqueline Idsinga - WaarBenJij.nu

Daar gaan we (bijna) weer ... AFTELLEN!!!

Door: Jacq.

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

19 Januari 2016 | Nederland, Rotterdam

Aftellen!

Ik hoor sommige mensen denken "gaan ze nou alweer?!!!"
En jawel ... haha!
Maar dit is ook voor jullie weer een mooie kans om over onze schouder mee te kijken en gedachteloos mee te reizen.

De laatste keer dat velen van jullie met ons hebben meegereisd, is nog niet eens zo heel lang gelden, dat was onze reis naar Peru.
We borduren dus via nieuwe avonturen voort op die reis. Veel foto's van Peru staan nog op de site, maar die zullen binnenkort verdwijnen. Dan maken zij ruim baan voor nieuwe, en wel vanuit Down Under!

Hierbij het startsein van een wat vast weer een prachtige reis gaat worden!
Als je deze link ontvangt, sta je al in de mailinglijst. Mocht je te groen worden van jaloezie, kun je je uiteraard ook afmelden, haha!
Wellicht is er iemand in je nabije omgeving, die ook graag op de hoogte wordt gehouden van onze reis, dan kan hij of zij zich aanmelden voor de mailinglijst bij 'Blijf op de hoogte'.

See ya soon!

Cor en Jacq.

• 19 Januari 2016 - 22:22

Cindy En Henk:

Ja we zijn weer standby om met jullie mee down under te gaan!
    Geniet vd laatste voorbereidingen en voor jullie t weten omgeven jullie je met skippies. Xxxxx

• 20 Januari 2016 - 09:22

Hans Van Der Stelt:

Fijne reis !! Geniet en kom weer veilig terug want jullie kunnen niet gemist worden !!!
    Gr. Ine & Hans

• 20 Januari 2016 - 21:03

Marianne:

Nog even flink buffelen....en dan heerlijk genieten!

• 21 Januari 2016 - 08:43

Lein:

Ik verheug me op jullie reisverhalen, ben wel weer toe aan een beetje down under ;-) xx

• 25 Januari 2016 - 19:15

At En Hetty:

We zijn niet jaloers hoor we gunnen jullie het van harte . Geniet ervan.

• 02 Februari 2016 - 13:27

Patrick En Rebecca :

Leuk wij gaan jullie volgen

Hele fijne vakantie