Hooray, holiday! There ware we really on to! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jacqueline Idsinga - WaarBenJij.nu Hooray, holiday! There ware we really on to! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jacqueline Idsinga - WaarBenJij.nu

Hooray, holiday! There ware we really on to!

Door: Jacqy

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

04 Februari 2016 | Nederland, Rotterdam

Wat ontzettend leuk, de reacties bij ons eerste bericht, dank jullie wel!
En uiteraard ook bedankt voor alle lieve berichtjes via WhatApp, mail, telefoon en ouderwetse kaartjes, heerlijk!
Redelijk traditiegetrouw blik ik aan het begin van het jaar nog even terug naar het voorgaande.
“Doe ik dat nu weer?”, vroeg ik mezelf af. Want het jaar is alweer een maand oud, jeetje waar blijft de tijd!
Ik heb besloten me op de toekomst te richten en 2015 maar even te laten voor wat het was.
Het was in ieder geval een jaar met veel downs en ups; verlies van familieleden, nieuwe familieleden, mijn staaroperatie, een nieuwe baan, onze kat Guus die is zoekgeraakt (en helaas niet meer is teruggekeerd), prachtige vakanties, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar zoals ik al zei, we richten de neuzen naar de toekomst. Een nieuw avontuur, een goed begin van 2016!
Bezoek aan de kapper is gebracht, koffers zijn ingepakt, vervoer naar Schiphol is geregeld, zoenen aan al onze liefjes zijn gegeven, voorbereidingen zijn getroffen (en zoals jullie misschien wel weten, streef ik hierin naar een bovennatuurlijke graad van perfectie, haha!), dus we kunnen!!
Lama’s en alpaca’s gaan plaatsmaken voor kangoeroes en koala’s, Peruaanse inwoners voor Aussie’s en Tassie’s, condors voor kookaburra’s en ander tropisch vliegwerk, privéchauffeurs en luxe bussen voor DIY’s (do it yourself) en BYO’s (bring your own) en vliegen naar west is nu vliegen naar oost.

Voor nu nemen we afscheid, maar we melden ons zodra er weer iets te melden valt.
Nog even kort ons schema:
Starbucks Schiphol – Hongkong – Melbourne – Tasmanië – Melbourne – Hongkong - Schiphol

Tot gauw!

  • 06 Februari 2016 - 12:06

    Jacqy:

    Testbericht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Costa Rica

Struinen door Intratuinen!

Recente Reisverslagen:

14 December 2019

Thuis!

14 December 2019

31 uur jarig!

13 December 2019

Van Corcovado naar San Gerardo de Dota

12 December 2019

Niets droogt!

11 December 2019

Corcovado NP
Jacqueline

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 18986

Voorgaande reizen:

02 Januari 2020 - 13 Januari 2020

Costa Rica

Landen bezocht: