Voorpret op z'n best! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jacqueline Idsinga - WaarBenJij.nu Voorpret op z'n best! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jacqueline Idsinga - WaarBenJij.nu

Voorpret op z'n best!

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

23 December 2018 | Nederland, Rotterdam

Als je de keus hebt tussen Patagonië en Nieuw Zeeland, dan is er voor mij toch echt maar één antwoord mogelijk.
Anderhalf jaar geleden werd deze vraag door Cor aan mij gesteld. En nu zijn we nog maar een paar weken verwijderd tot de reis der reizen. Zo voelt het in ieder geval voor mij, omdat ik nooit écht heb durven dromen ooit nog in Nieuw Zeeland te komen.

Voor nu -in het kader van de voorpret- een korte aankondiging. Als het zover is, kom ik graag bij jullie terug.
Op dit moment staan de foto’s van de USA nog op onze site, en dit doet gelijk maar weer beseffen hoe snel de tijd gaat. Want dat is alweer zo'n 15 maanden geleden!

Voor nu wensen wij jullie liefdevolle kerstdagen en een gelukkig, maar vooral gezond 2019!

Cor en Jacq.

Als je deze link ontvangt, sta je in de mailinglijst, maar afmelden kan natuurlijk altijd.
Wellicht is er iemand in je nabije omgeving die ook graag op de hoogte wordt gehouden van onze reis, dan kan hij of zij zich op de site aanmelden voor de mailinglijst bij 'Blijf op de hoogte'.

• 23 December 2018 - 14:06

Bert En Marja :

Wij kijken nu al uit naar de prachtige foto's en het verhaal van jullie reis.Alvast bedankt dat we over jullie schouders mogen mee kijken Goede reis, veel plezier en kom gezond weer terug lfs

• 23 December 2018 - 15:07

Michiel VV:

Ik mis je nu al.....;-)

• 23 December 2018 - 15:27

Jacq. :

Whahaaa, ik ben bang dat je gelijk gaat krijgen... ;)

• 23 December 2018 - 16:45

Corrie:

Patagonië dan maar als volgende inspiratie, daar krijg je geen spijt van

• 24 December 2018 - 04:43

Marjolein En Rob :

We reizen vanaf de bank weer heel graag met jullie mee!... Op naar de kiwi's ;-) xx

• 24 December 2018 - 05:04

Sjoerd:

Kan niet wachten om mee te gaan reizen! Geniet van de voorpret!

• 24 December 2018 - 05:49

Witte Visser:

Allereerst een fijne kerstdagen en een heel goed en gezond
    2019.
    Natuurlijk vind ik het leuk jullie weer te volgen op jullie reis.
    Ik begrijp dat de voorpret al begonnen is en ik hoop dat het brengt wat jullie ervan verwachten.
    Groeten van ons beide.

• 24 December 2018 - 06:54

Hans Van Der Stelt:

Veel plezier!! We lezen en zien ( foto's !!) het wel.

Groeten mede namens Ine ,

Hans .

• 24 December 2018 - 08:42

Cindy En Henk:

Ook wij hadden niet gedacht dat je inderdaad nog terug zou gaan naar Nieuw-Zeeland, dus hoe sjiek is het dat je dit nu samen met Cor (opnieuw) mag gaan beleven. We weten hoe dol je op het land bent, dus wat is er fijner om ook samen met Cor hier herinneringen te mogen maken.

Aftellen.... voor jullie het weten zit je weer bij de Starbucks en gaat het avontuur beginnen!!!!
    We kijken er alweer naar uit om jullie belevenissen te mogen volgen.

Hele fijne feestdagen en een goede roetsj het nieuwe jaar in.
    Op naar Nieuw-Zeeland lieverds !!!!

• 24 December 2018 - 08:50

Jack Schopman:

We zijn erg benieuwd hoe jullie het in Nieuw-Zeeland gaan hebben en natuurlijk zeker ook nieuwsgierig naar jullie verhalen en foto's.

We wensen jullie een fantastische reis in dit prachtige land.

Groetjes van Loes en Jack.

• 26 December 2018 - 06:09

Roelof En Marianne:

Heerlijke vooruitzichten....aftellen maar!
    Wij reizen graag weer mee!
    Geniet ook nog even van de feestdagen! xxx

• 30 December 2018 - 15:43

UwNeefjePino:

Wij reizen weer graag mee.
    Héérlijk, zo komen we nog es ergens!
    Bisous,
    Paula en Marcel