Gearriveerd - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Jacqueline Idsinga - WaarBenJij.nu Gearriveerd - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Jacqueline Idsinga - WaarBenJij.nu

Gearriveerd

Door: Jacqy

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

30 November 2019 | Costa Rica, San José

Hier nog 29 november, in NL alweer de 30e.
We zijn inmiddels aangekomen in San José. Dit keer gelukkig geen orkaan en geen mist. Zoals 3 jaar terug, toen het vliegveld gesloten was voor al het vliegverkeer en wij via Nicaragua in Guatemala zijn beland, daar hebben overnacht en we de volgende dag pas in San José konden landen. Dat had wel iets weg van black fly-day, haha!
Nu een vlekkeloze directe vlucht met KLM, waarbij onze benen zeeën van ruimte hadden. Na zo’n 4 films (maar het kunnen er ook 5 zijn geweest), 2x een hapje, lekkere drankjes, een snaveltje toe en wat ijsberen door het gangpad raakten de banden het warme asfalt. Want ja, het was op dat moment nog 24 graden, lekker!!!!
We huppelden redelijk snel door de douane, dus weer een mooie stempel in ons paspoort. Op de koffers hoefden we ook niet lang te wachten en de meneer die ons buiten op stond te wachten was ook in één oogopslag gevonden. Bleek dezelfde meneer als 3 jaar terug, haha!
Het was alleen spitsuur, dus de rit naar ons hotel duurde iets langer. Inmiddels zijn we ingecheckt en moeten we even bekomen van het hotel waarin we zijn beland. Wat een ouwe meuk … terwijl reacties op Tripadvisor lichtelijk tegen de euforische kant aan leunen. Wij hebben het nog niet ontdekt. We gaan eerst maar eens een tukje doen, want de luiken zijn vandaag wel lang open geweest.

• 02 December 2019 - 09:16

Bert En Marja:

Heel veel plezier en fijn dat we weer mogen meereizen.We worden nu al blij
    Lfs Marja en bert

• 02 December 2019 - 10:27

Corrie:

Jullie zijn goed van start gegaan! Nu nog even een klamboe aanschaffen en dan genieten van de grote groene jungle!! We kijken en lezen graag mee

• 02 December 2019 - 10:37

Ton:

Wat lekker om weer op reis te gaan vanuit je eigen stoel, niets geen klimaat verschil, niets geen stress, wachten op mooi plaatjes en berichtjes van je dierbaren. Doe je best en maak weer mooie nieuwe herinneringen.

• 02 December 2019 - 19:46

Marjolein:

Na een goede start ;-) kan het genieten beginnen. Veel plezier xx