Mee naar de USA! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jacqueline Idsinga - WaarBenJij.nu Mee naar de USA! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jacqueline Idsinga - WaarBenJij.nu

Mee naar de USA!

Door: Jacq.

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

06 September 2017 | Nederland, Rotterdam

Ik hoor een piep in mijn oor … tuuuuuuuuuut … alwéér op vakantie?!
En jawel, morgen mogen we weer!
De laatste keer dat jullie met ons zijn meegereisd, was eind november/begin december, naar Costa Rica.
Het fotoboek is af, dus voor ons de hoogste tijd de koffers weer voor iets langere tijd te pakken en met de zwevende vogel het luchtruim te kiezen.

Hierbij het startsein van wat vast een knettergave reis gaat worden. Heel veel meereis-plezier!

Als je deze link ontvangt, sta je al in onze mailinglijst, maar afmelden kan natuurlijk altijd.
Wellicht is er iemand in je nabije omgeving, die ook graag op de hoogte wordt gehouden van onze reis, dan kan hij of zij zich aanmelden voor de mailinglijst bij 'Blijf op de hoogte'.

We melden ons zodra we aangekomen zijn in het land van de onbegrensde mogelijkheden!
Met 9 uur tijdverschil duurt dat waarschijnlijk wel ietsje langer. ;-)

Cor en Jacq.

• 06 September 2017 - 15:16

Bert En Marja :

Een heel fijne reis en leuk dat we weer meemogen we verheugen ons bij voorbaat op de mooie foto's lfs marja en Bert

• 06 September 2017 - 15:42

Esther:

Prachtige reis wordt dat weer zeg. Heb ik jaren geleden met mijn ouders en Remco ook gemaakt. Geniet ervan! x ons

• 06 September 2017 - 19:32

Hans Van Der Stelt:

Mede namens Ine veel plezier en kom weer veilig thuis !!

Gr. Hans.

• 06 September 2017 - 20:09

Cindy:

Dat wordt weer een hele toffe reis! Veel mooie dingen zien en lekker genieten! Groetjes!! xxx

• 06 September 2017 - 20:15

Marjolein:

Heel leuk om met jullie mee te reizen vanaf de bank, goede reis lieverds x

• 07 September 2017 - 13:28

Monique:

Leuk dat ik weer met jullie mee mag reizen. Heel veel plezier! Geniet ervan.Goede reis!

• 08 September 2017 - 13:00

Marianne :

We reizen graag weer met jullie mee. Dat wordt genieten voor jullie én ons! Xx

• 09 September 2017 - 10:00

Cindy En Henk:

Heel veel plezier lieverds!!!