Keep on travelling - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jacqueline Idsinga - WaarBenJij.nu Keep on travelling - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jacqueline Idsinga - WaarBenJij.nu

Keep on travelling

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

21 November 2019 | Nederland, Rotterdam

POLARSTEPS
Ik heb lang getwijfeld of ik Waarbenjij.nu weer zou gebruiken om jullie op de hoogte te houden van onze reis.
Dit bericht geeft eigenlijk al antwoord op de vraag, maar dit keer zijn wij ook te volgen via Polarsteps, een app voor het volgen van onze reis. En waarmee wij jullie op de hoogte kunnen houden van onze avonturen.
Het is de ideale manier om ons via je smartphone te volgen. Zet je vinger op het begin van de link https://www.polarsteps.com/corenjacqopavontuur/2750627-costa-rica?s=53096b11-9929-4b65-8c48-34a144dd7fe8 en je kunt door naar Polarsteps, of neem deze link over in Google op je smartphone.
Ik geloof dat je ons ook zonder account kunt volgen. Maar als je een bericht wilt ontvangen als ik een update plaats, dan kun je beter een account aanmaken. (reisnaam: corenjacqopavontuur)

Nou lieve mensen, daar gaan we weer bijna!
De inkt is gevoelsmatig nog nat van onze reis naar Nieuw-Zeeland … en hup, over 1 week gaan we alwéér op avontuur, en dit keer naar het mooie groene Costa Rica!

Als je deze link ontvangt, sta je in de mailinglijst van Waarbenjij.nu, maar afmelden kan natuurlijk altijd.
Wellicht is er iemand in je nabije omgeving die ook graag op de hoogte wordt gehouden van onze reis, dan kan hij of zij zich op de site aanmelden voor de mailinglijst bij 'Blijf op de hoogte'. Of naar Polarsteps, haha!

Pura Vida!

• 21 November 2019 - 22:13

Cindy En Henk:

Joehoeeeeee, we zitten er klaar voor meis !!!
    Heel veel plezier

• 22 November 2019 - 08:25

Karin:

Joehoeeeee, ik zie je nog volgende week :)